2017. március 20., hétfő

7-8 hónappal a hajbeültetés után



7 hónappal a hajbeültetésem után egyre jobban tapasztaltam a hajszálak sűrűsödését, aminek természetesen nagyon örültem. Már sokkal erősebb és sűrűbb volt az érintett terület, ami következtében az összhatás fokozatosan egyre jobb lett. Még korábban, a beavatkozás utáni időszakban azt tapasztaltam, hogy az új területeken a hajszálak kissé ridegebb, keményebb hatást keltenek. Ez az érzés mostanra megszűnt, és a hajszálak ugyanolyan puhák és kellemes tapintásúak lettek, mint más helyeken.

A 8. hónap elteltével is minden optimálisan alakul. Továbbra is azt tapasztalom, hogy egyre sűrűbb a hajszerkezet a beavatkozás területén. A doktor úr által javasolt Bio-Szelénium szedését egy ideig szüneteltettem, de most újrakezdtem, hogy belülről is tovább tápláljam és erősítsem a hajhagymákat és, hogy pótoljam a növekedéshez szükséges ásványi anyagokat és nyomelemeket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése